MDNA

Madonna är den största kvinnliga artisten. Man behöver inte tycka om henne, man behöver bara gilla läget att det är hon som är störst. Så är det bara, och den som ens försöker påstå något annat vet inte vad den pratar om.

Jag gillar Madonna. Hennes Like a prayer- skiva var en av de första skivorna jag köpte, kanske till och med den allra första (där sviker mitt minne mig litegrann), och sedan dess har jag varit ett stort fan. Sedan har jag kanske inte alltid tyckt om precis allt hon har gjort. Music- eran var till exempel inte någon tiopoängare i min bok, men nu är det längesen och sådant kan man förlåta.

Nu är det dags för nästa skiva, och den första singeln är släppt! Oh, i love it! Både videon och själva låten. Den här kommer definitivt att spelas många gånger i det Nilssonska hushållet. Var så säker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0