På agendan



Fredagen är här! Jag tänkte att det ska bli skönt att vila upp sig, men i nästa sekund kom jag på att det inte blir så mycket vila den här helgen.

I morgon bär det som vanligt av till stallet. På kvällen ska vi hem till Marielle och David på födelsedagsfest.
På söndag ska jag till Skogås och hänga med Malin och hennes tvååring. Inte helt optimalt när man har varit på fest dagen innan, men så får det vara.
Någonstans däremellan ska jag också hinna städa lite hemma och påbörja packningen inför flytten. Och så ska jag försöka få tillräckligt med sömn.

Det blir nog bra det här. Bara jag inte glömmer bort att andas på vägen så ska jag nog klara mig helskinnad genom den här helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0