På dåligt humör



I dag är en sådan där dag då jag helst av allt vill ligga hemma under täcket och gråta. Jag känner mig liten och maktlös och även om tårar inte hjälper mot sådant så är det åtminstone ett sätt att få ur sig alla de där jobbiga känslorna för åtminstone en liten stund. Men det är måndag, och det betyder att jag måste infinna mig på jobbet. Så här sitter jag med vad som känns som ett ihåligt och tomt hjärta, och önskar inget hellre än att få befinna mig hemma.

Och i kväll ska det tvättas. Inte direkt en aktivitet som höjer humöret till skyarna. Kanske kan jag och Alex hitta på något mellan tvättrundorna? Något som kan locka fram skratt och glädje. Vad nu det skulle kunna tänkas vara. Jag vet bara att jag behöver det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0