Så var det måndag igen



Ny vecka, nya tag. Jag har bestämt mig för att försöka att inte deppa över sådant som jag inte kan styra över och att inte måla fan på väggen. Två saker som jag annars är världsbäst på, så det lär ju bli en rejäl utmaning för mig. Men nu är det fokus på positiva saker som gäller, så att jag kan bli lite gladare och lyckligare och slippa den där klumpen som bosatt sig i magen.

Så. Måndag alltså. Jag lever fortfarande lite på lyckan att få hålla i Ingrid igår. Det lilla knytet som var så underbart. Men samtidigt är jag trött som jag vet inte vad. Alex satt uppe till tre inatt och jobbade, och även om jag somnade vid tolv så var det en orolig sömn tills det att han kom och la sig. Men jag har druckit kaffe nu på morgonen, så vi får hoppas att det blir en extramotor för mig i dag. Det kan behövas, för jag har sjukt mycket på jobbet just nu. Men jag har samtidigt ingen ork till att stressa upp mig över det, och det är vansinnigt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0