Status på packandet



Jag måste säga att det börjar arta sig på flyttfronten. Men det är fan jobbigt att packa allt porslin och sånt. Var tvungen att ta en liten paus eftersom ryggen börjar säga ifrån efter allt bärande och lyftande. Har dessutom tröttnat lite överhuvudtaget. Det är inte roligt att packa längre. Även om jag inte har så mycket prylar känns hela projektet mig övermäktigt och det tar liksom aldrig slut. När skaffade jag mig allt det här? Har inget minne av det alls.

Nej, en liten paus nu och sedan på't igen. Tänkte försöka bli klar i köket i dag, så att det inte är så himla mycket småplock kvar till resten av veckan. Det borde inte vara ett orimligt mål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0