The Real Housewife of Västertorp



Åååhhh, den här måndagen blev ju inte direkt munter. Ända sedan jag kom hem har jag bara fixat med än det ena och än det andra, jag har knappt fått sitta ner på arslet mer än fem minuter i taget.

Jag har:

Tvättat sedan klockan 18. Ett jäkla spring ner till tvättstugan.
Lagat middag. Riktig mat för en gångs skull och inte bara kokat tortellini.
Bakat bröd.
Diskat.
Sorterat och rullat ihop strumpor.



Ganska bra facit, tycker jag nog. Men nu får det banne mig vara nog. Några vändor till ner till tvättstugan men sedan räcker det med hushållssysslor för den här dagen. Någon måtta får det ju ändå vara. Istället tänker jag ägna det som återstår av den här kvällen till att se på ett avsnitt eller två av American Horror Story. Because I´m worth it. Så. Jävla. Värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0