Tre bra saker som väger upp de dåliga



Jag hade en riktigt jobbig natt och morgon då jag helst av allt bara ville ligga i fosterställning och gråta. Alternativt skrika. Men nu känns det mycket bättre, och jag är betydligt gladare. Det brukar bli bättre om man pratar om och diskuterar saker. Men nu ska jag inte tråka ut er med sånt.

I dag har jag hunnit med tre bra saker.

Jag har varit i stallet, där jag fick rida Liqueris. En ny bekantskap för min del, men det gick ju rätt bra trots att övningarna vi gjorde blev lite väl röriga när folk inte följde anvisningarna.

När jag kom hem tog jag mig ett långt, varmt bad. Det har jag inte gjort många gånger sedan jag flyttade in i den här lägenheten, men eftersom vi inte kommer att ha något badkar i den nya lägenheten kändes det som en bra grej att göra en sista gång. Vattnet ska vara skållande varmt, då är det som bäst.

Och till lunch gräddade jag LCHF- plättar med hallon till mig och Alex. Bästa lunchen.


Nu är väl tanken att det ska sättas igång med packningen av vårt bohag. Suck. Jag är sjukt omotiverad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0