Biggest Loser



Biggest Loser Sverige har dragit igång med sin andra säsong. Första avsnittet gick igår och det andra visas just nu. Jag tittar självklart. Jag älskar Biggest Loser och skrattar och gråter med deltagarna. Nu var det en kille som gått ner sexton kilo under första veckan- och han kan inte ens träna som de andra deltagarna, det enda han kan göra är att promenera. Som vanligt var det något som klack till i hjärtat och jag vill bara omfamna honom och berätta för honom hur duktig han är. 

Och kanske kan Biggest Loser få mig lite inspirerad vad gäller min egen träning också. För även om jag är vansinnigt motiverad vad gäller kosten så är jag inte taggad överhuvudtaget på att träna. Ta en promenad om vädret tillåter, men inte mer än så.  Det måste bli ändring på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0