Cardio Power



Det där illamåendet jag kände under i stort sett hela dagen har nästan försvunnit. Jag vet fortfarande inte vad det beror på, men så länge jag inte spyr är jag någorlunda nöjd. Man får försöka göra det bästa av situationen.

Och tydligen tyckte jag att det bästa man kan göra i en sån situation är att köra fyrtiofem minuter stenhård träning med Shaun T. Jag måste ju var lite dum i huvudet på riktigt. Cardio Power hette dagens pass, och det var en hel del hopp och armhävningar. Just armhävningar är jag ju inte så bra på, så under det momentet gör jag så många jag kan av stå-på-knä-varianten innan jag skiftar till plankan. Ibland står jag även som ett fån och glor. Och svär.

Jag lyckades för övrigt sträcka mig lite i ena sidan, tror jag. Så kan det gå när man ska vara duktig och stretcha efter passet. Fick kramp i foten också innan passet, när jag skulle ta på mig skorna. Det går bra för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0