Dejt med Marielle



Nu är jag hemma efter en härlig onsdagsdejt med Marielle. Den planerade pastan på Vapiano förvandlades till kinamat på något ställe på Vasagatan. Kändes inte så aktuellt att orka vänta i fyrtio minuter för att få bord på Vappan, så det fick det bli kinesiskt istället. Lite tråkigare, men det funkade ju det med.

Det är alltid så himla mysigt att hänga med Marielle. Hon ger mig så himla mycket positiv energi, och nu känner jag att den här dagen har varit jättebra fast jag inte tyckte det under eftermiddagen. Det där glada humöret som jag hade i morse försvann när jag fick supermycket att göra på jobbet och människor var korkade och otrevliga. Men nu är jag glad igen, och det kan jag tacka Marielle för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0