Gökboet nästa?



Så fort stormen Dagmar har släppt sitt grepp om Sverige så kommer stormen Emil och tar över. Inget strömavbrott för oss den här gången, dock, men det verkar inte vilja sluta regna ute. Inte helt optimalt att försöka sova när regndropparna piskar mot fönsterrutan, så det är kanske inte så konstigt att jag är lite trött i dag.

Jag har överhuvudtaget svårt att fokusera i dag. Kan inte tänka på mycket annat än den nya lägenheten. Tycker att värden borde ha fått alla papper nu och höra av sig. Ja, fast kanske inte just i dag. Upptäckte att jag inte laddat mobilen i natt så batteriet är i det närmsta dött. Hur ska jag överleva dagen? Kommer jag att bli galen och inspärrad på dårhus? Ingen vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0