Just nu



Lördagförmiddag i stallet. As usual. För andra veckan i rad fick jag rida Sing, som är helt annorlunda att rida jämfört med Svarten som jag ridit sex gånger i rad innan. Och jag kan väl säga att det inte gick bra, men det gick åtminstone bättre än förra veckan. Och alla framsteg är ju uppskattade och välkomna, så jag får väl försöka vara nöjd över det lilla.

Nu är jag dock åter hemma i min lägenhet. Om tre och en halv timme kommer Marielle och David över och innan dess ska det ha duschats, tvättats hår och fönat det torrt, sminkats, städats, diskats, handlats alkohol och mat... Kanske lika bra att sätta igång direkt, annars finns väl risken att allt inte hinns med. Och det vore ju lite ledsamt, faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0