Nödvändigt shoppande



Toodiloo!

Jag tror bestämt att jag ska göra ett stopp inne i stan efter jobbet. Inte så att jag planerar värsta shoppingorgien, men jag är i behov av nya pantalonger och strumpbyxor. Strumpbyxor äger jag inte många par av, och efter att ha ritschat en stor maska i ett av de finare paren på nyårsafton behöver dessa ersättas. Även vanliga pantalonger lever farligt i min ägo. De jag har på mig under byxorna i dag (yes, har jag ingenting under byxorna fryser jag halvt ihjäl, och pantalonger är idealiska för detta ändamål) har ett gigantiskt hål i grenen. Eftersom jag har byxor på mig över så är det inget som syns, men de går ju inte att använda till klänning eller kjol. Dags att köpa nytt och slänga allt trasigt skit.

Mer än så ska jag inte köpa. Slantarna gör sig bättre om de slösas i New York i maj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0