Söndagsbestyr



I dag släpade vi oss äntligen iväg till Stadsmissionens butik i Liljeholmen och dumpade alla mina kläder som jag ville bli av med. Man kan tro att det var ett enkelt uppdrag, men fy satan vad tungt det var. Jag stånkade och pustade högt hela vägen, och jag kan bara önska och hoppas att ingen annan människa hörde mig. Men nu är kläderna väck och jag behöver inte tänka på dem något mer.

Som tack för hjälpen fixade jag lunch åt Alex. Det blev en favorit i repris, men Alex ville även ha champinjoner, bacon och majs på sin. Och eftersom jag kände mig på bra humör fixade jag det till honom. Och nu sitter jag i soffan, mätt som jag vet inte vad och med träningsvärk i hela kroppen. Ska försöka ladda lite inför ännu ett Insanity- träningspass, men motivationen är långt borta just nu. Men om jag sitter här tillräckligt länge kanske den kommer tillbaka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0