Stalker som inte ger upp



Du lilla stalker som ringer mig om nätterna från hemligt nummer. Vem är du? Varför tycker du att det är så roligt att trakassera mig? Jag finner inte något roligt i att du ringer och sedan bara är tyst, men jag antar att du får ut extremt mycket av det. Annars skulle du inte fortsätta.

Oavsett vad du vill- jävlas med mig eller bara höra min röst- från och med nu får du prata med min pojkvän. Varje gång. Och jag kan tänka mig hur roligt det blir för dig att lyssna på hans prat om ingenting när det uppenbarligen är mig du är ute efter. Men visst, det kan du väl få göra om du vill. Ring hur mycket du vill om du tycker att du får ut något av det. Min pojkvän pratar mer än gärna med dig. Eller med och med, han håller gärna låda i sin ensamhet om han har någon som lyssnar.

Men om du nu inte får ut något av att lyssna på min pojkväns tomma prat så borde den perfekta lösningen vara att inte ringa mig överhuvudtaget. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0