Två bra saker är bättre än ingen



Även om den här dagen kanske inte går till historien som den roligaste så har jag i alla fall fått två bra saker gjorda i dag.

1. Jag tog mig en promenad på lunchen. Tråkigt att solen försvann lagom till dess, men det är ju inget nytt. Det nya nu är ju trots allt att jag ska ut och promenera på luncherna om bara vädret tillåter.

2. Eftersom den nya hyresvärden är så vansinnigt seg på att höra av sig tog jag saken i egna händer och ringde upp dem själv. Svaret jag fick var att det bör inte vara några problem i och med att vi redan har klarat gallringen hos bostadsförmedlingen, men att vi kommer att få veta med säkerhet i mitten av nästa vecka. Jag hoppas att de inte är lika sega sedan om det är något som behöver fixas i lägenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0