5 bra saker

 
  • Jag är nu inne på sista arbetsveckan innan semestern. Bara fyra och en halv dag kvar.
  • Alla vädersajter som jag har konsulterat säger att det ska bli soligt och vansinnigt varmt från och med onsdag. Att detta härliga sommarväder sedan, enligt dessa vädersajter, kommer att försvinna lagom till semestern vill jag helst inte tänka på.
  • I dagens matlåda finns tacorester från igår. Gott!
  • En halv vattenmelon väntar på mig hemma i kylen. Jag tänkte dela den med Alex i kväll. Allt ska ätas upp.
  • Jag läser en så himla bra bok just nu, Per Anders Fogelström- Barn av sin stad. Hans skildringar av hur det såg ut i Stockholm för hundrafemtio år sedan är helt fantastiska, och efter att ha läst en och en halv bok ur den serien kan jag inget annat än att varmt rekommendera den.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0