Blue shoes

 
I stort sett alla mina skor ligger undanstoppade i lådor eller påsar. Tanken är att vi ska smälla upp en bokhylla inne i klädkammaren, där jag kan ställa alla skor så att jag ser dem och lätt kan plocka ner det par jag vill använda för dagen. Jag måste ha den lösningen, för de skor jag inte ser vet jag inte om att jag har. Jag glömmer så lätt.
 
Igår var jag dock inne och rotade runt lite i klädkammaren, och de här godbitarna fick då åka fram och användas i dag. Jag har som bekant lite svårt för det där med skyhöga klackar, men klackarna på de här skorna är alldeles lagom och jag får inte ont även fast jag springer omkring i dem hela dagen (så mycket som man nu springer omkring på ett kontor). Helt perfekta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0