Dagens lista

 
Här har det varit tyst i dag. Tyvärr är det inte för att jag varit ledig och legat ute i solen. Nej, för så roligt får jag inte ha det. Men jag ska tala om för er vad jag har haft för mig för intressant. Jag ger er en lista:
 
  • Snoozat en gång för mycket och därmed varit så sjuhelvetes jäkla trött hela dagen.
  • Ja, tröttheten beror kanske inte bara på att jag snoozade istället för att gå upp. La mig på tok för sent igår, men det är lätt hänt när det är ljust ute så länge om kvällarna.
  • Jobbat, jobbat, jobbat.
  • Pratat med min nya kollega som nu är åter på huvudkontoret efter typ två månaders inarbetning. Vi delar rum, vilket känns både bra och anus. Mest bra eftersom han är väldigt trevlig. Att det känns anus är väl för att det är så bekvämt att sitta själv.
  • Varit trevlig och bjudit med min nya kollega på lunch. Jag åt biff med bea- det kan ha varit dagens höjdpunkt.
  • Lyssnat på två avsnitt av Fredrik och Filips podcast.
  • Träffat på mina kusiners kusin vid Fridhemsplan. Mycket oväntat.
  • Plockat lite här hemma.
  • Sett två avsnitt av Dexter. Bara två kvar på säsong sex, och äntligen börjar det bli lite intressant. Är besviken på säsongen so far.
  • Lagat mat. Biff med bakad potatis till Alex och lax med sallad till mig. Litet hopplock av vad som fanns i kylen.
  • Mutat Colfax med lax. Yes, nu är vi kattvakter. Hon kom hit för en timme sedan.
  • Gömt Colfax under långkjolen. Hon blev mycket förvirrad och hittade inte ut.
  • Lyssnat på Lana Del Rey på repeat.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0