Dagens To Do

 
Männen i Alex familj är här. De står ute på balkongen och diskuterar trall. Det är nämligen deras uppdrag i dag- fortsätta fixa med trallen på balkongen. Vilket är lättare sagt än gjort, eftersom tralljävlarna måste slipas ner om det ska gå att öppna balkongdörren. Eftersom jag petar in mig själv i kategorin fullkomligt oteknisk på alla sätt och vis, ligger det även på deras bord att bygga ihop de nyinköpta bokhyllorna. När det väl är klart tar jag på mig att fylla bokhyllorna med böcker (en uppgift som jag är så uppspelt över att jag inte kunde somna igår kväll).
 
Och efter att ha tittat på den här bilden inser jag att det förmodligen hamnar på mtit bord att tvätta fönstren också...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0