Det förbannade suget

Jag har varit så jädra godissugen hela kvällen. Låt mig spela upp min kväll för er.
 
 
Gör en första raid i skåpen, men kammar noll. Inget godis. Inget godis någonstans.
 
Fördriver tiden.
 
Är jag verkligen säker på att det inte finns något godis? Bäst att kika igen. Nej. Ingenting.
 
Fördriver tiden.
 
ÅH! Visst såg jag ett gäng majsburkar i skafferiet? Majs är ju godis. Typ.
 
.............
 
Äh, vad fan, i helskotta heller att majs är godis, men det duger åt mig nu!
 
...........
 
Men, vad i helvete. Det är ju inte alls majs, det är tonfisk. Tonfisk är INTE godis.
 
Spring, spring, spring in till Alex. "Har du gömt godis någonstans? Jag är så sjuuukt sugen och det finns inte ens majs! Snälla, säg att du har en hemlig godisgömma någonstans!"
 
Nej. Inget undangömt godis.
 
Så jädra typiskt. Vi har nästan alltid någonting sött hemma, även om det är något jag inte gillar men som Alex är förtjust i.
 
 
 
 
 
.............
 
 
 
Men vänta lite.............
 
 
 
 
 
 
.................
 
 
 
 
 
 
 
HAR JAG VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN, ELLER!!!???
 
Han knatade iväg till den kvällsöppna macken långt borta och köpte en chokladkaka till mig. Trots att jag gång på gång sa att han verkligen inte behövde. Så galet snällt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0