Dexter säsong 6

 
Dagens mission accomplished. Det vill säga att se klart de två sista avsnitten av Dexter säsong 6.
 
Efter den explosiva och vansinnigt spännande säsong 5 blev jag lite besviken på säsong 6. Det tog ett tag innan the story plot satte sig och jag kunde acceptera den, och inte ens till slutet köpte jag den helt. Gillade inte att Dexter blev lite galen någonstans där i mitten och flippade ur totalt. Mot slutet tog det sig dock och de sista avsnitten var riktigt spännande. I synnerhet de sista 30 sekunderna- de lovar mycket gott inför framtiden. Samtidigt som att de fick mitt hjärta att göra lite ont, men så får det vara. Spännande så in i helsike är det i alla fall. Och då kanske jag kan ha lite överseende med att det här mest kändes som en "mellansäsong", någon sorts utfyllnad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0