Glass i stora lass

 
För någon vecka sedan köpte vi hem dessa glassnyheter. Förra året kom ju Nogger i ny skepnad, och den tokälskar jag! Även Sandwich och 88:an är favoriter när det kommer till pinnglassvarianten, så jag var riktigt spänd på hur resultatet skulle bli när dessa gjordes om till paketglass.
 
Och jag kan bara säga att OJ, vad jag har moffat glass! Så jädra goda båda två, i synnerhet Sandwich- glassen. Jag kommer definitivt att köpa på mig den här glassen igen, även om jag trots allt tycker att styckesglassarna är godare. Men det är väl kanske som det ska vara?
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nogger tycker jag var lite godare än 88, men både förra årets och årets GB nyheter slinker lätt ner ;P

2012-07-02 @ 12:59:20
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0