Gröna Lund

Gårdagens besök på Gröna Lund blev alltså en succé. Även om man bortser från att jag vann två kilo choklad (Alex går och klagar över det och tycker inte att vi ska ha så mycket godis i vårt hem, men han överdriver ju som vanligt).
 
Det måste ha med åldern att göra, men jag har banne mig blivit fegare med åren när det kommer till åkattraktionerna. När jag var yngre skulle allt åkas minst en gång, nu utesluter jag helst sådant som går upp och ner och attraktioner som Fritt Fall. Men det innebär ju inte att man inte kan ha kul på Grönan ändå.
 
Av en ren slump upptäckte vi att Linnea Henriksson spelade på Lilla scenen på kvällen, så vi stannade och såg det. Men efter det sa kropparna ifrån och vi åkte hem. Med två kilo choklad under armen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0