Just nu

 
Hemma igen efter ännu en arbetsdag och en trevlig fikastund med Linnea. Drack en apelsinjuice, vilket nog var rätt klokt. Hade jag druckit en kaffe hade jag garanterat inte kunnat somna i kväll, och då hade morgondagen varit ett litet helvete. Men det finns å andra sidan inget som säger att den inte kommer bli det ändå. Sista dagen innan semestern brukar ju sällan vara fantastisk, det är alltid på tok för mycket som ska hinnas med för att några sådana känslor ska dyka upp.
 
Min snälla pojkvän har köpt en gigantisk vattenmelon, och den tänkte jag hugga in på nu. Liggandes i soffan. Där har ni mina planer för resten av kvällen. Frikkin' awesome!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0