Kvarnens uteservering

 
Regnet försvann ju tack och lov lagom till att jag slutade jobbet, så det blev middag med Helene och Cathrine  på Kvarnens uteservering. Tills det att regnet återigen svepte in över oss, då var det bara att förflytta sig till närmsta pub.
 
Jag åt en klassiker: köttbullar. Har alltid älskat köttbullar, potatis och sås. Minns en sommar när jag var liten och vi var på semester i Småland. Jag åt nästan uteslutande köttbullar under den veckan, utan att tröttna. Those were the days. Nu har jag bytt ut köttbullarna mot andra maträtter. Den här veckan blir det till exempel lax och sparris till lunch tre dagar i rad. Inte lika gott som köttbullar, men det funkar det med.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0