Lördagsplaner

 
Det är lördag och hög tid att ta tag i dagen. Har i och för sig varit uppe i över en timme, men dessvärre inte fått mycket mer gjort hittills än att äta frukost och se ett avsnitt av Don't trust the bitch in apartment 23. Nej, den här dagen finns det andra saker inplanerade.
 
  • Det ska städas. Mycket välbehövligt, om än så vansinnigt tråkigt.
  • Jag tänkte ta en långpromenad. Få lite frisk luft och allt det där.
  • Om två timmar kommer Alex vänner över för att spela Magic. Jag måste komma på något trevligt att sysselsätta mig med. Som inte involverar Magic.
Det var det. En ganska liten lista, om jag ska vara ärlig. Så det ska vi väl klara av.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0