När hjärnan tar semester

 
Tro fan att jag lyckas kröna denna måndag med att glömma nycklarna i tvättstugan när jag glatt spatserade därifrån efter att ha slängt in en ny maskin. Ja, fast så särskilt glatt var det ju inte. I synnerhet inte som att det är sådant där elektroniskt lås, och jag har ingen aning om när jag kommer in i tvättstugan igen. Och jag kan meddela att den där förbannade supporten man kan ringa är inget att ha, för de visste ingenting och kunde inte göra ett skit.
 
Tvättiden slutar klockan 22, och förhoppningsvis har jag sån tur att dörren låses upp automatiskt då. Annars så får mina kläder sova i tvättstugan i natt. Eller så kanske någon råkar krossa fönstret in till tvättstugan. Det finns ju trots allt ligister överallt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0