Dexter och Lumen

 
Så har jag plöjt mig igenom säsong fem av Dexter. Och än en gång fascineras jag över hur de lyckas hålla serien så vansinngit bra och intressant säsong efter säsong. De hittar nya grepp och vinklar, så det blir aldrig tråkigt eller en känsla av upprepning.
 
Den här säsongen var riktigt bra. Man fick se nya sidor hos Dexter, som jag uppskattade. Det var spännande att följa utvecklingen av hans relation med Lumen och hur de tillsammans begick de mord som Dexter annars utför på egen hand. Sedan är jag även ett stort fan av Julia Stiles, så att det var hon som spelade Lumen var en stor bonus.
 
Säsong sex står nu för dörren, och det ska bli spännande att se vad de kokat ihop i den. I can't wait!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0