En regnig dag i juni



I dag har varit en vansinnigt produktiv dag. Här kommer en liten lista på sånt som jag har gjort:

  • Städat toaletten.
  • Dammsugit hela lägenheten.
  • Ätit keso med bär och valnötter till frukost.
  • Bråkat med Alex om den nya diskmaskinen som anlände i dag.
  • Tittat på åtta avsnitt av Desperate Housewives.
  • Ätit korv med bröd till lunch.
  • Youtube:at Loreens Euphoria fårn svenska Melodifestivalen.
  • Pratat lite med grabbgänget som varit här halva dagen och spelat Magic med Alex.
  • Somnat i soffan i en för nacken ytterst obekväm ställning.
  • Ätit hamburgare till middag fast jag hade planerat att äta keso med bär och valnötter eftersom jag ätit den där jäkla korven till lunch.
  • Lämnat massa banankartonger och flyttlådor till pappa, som kom förbi en snabbis och lämnade svampstuvning signerad bästa farmor Margit (det är så gott att jag inte ens låter Alex smaka...).
  • Druckit hallonsoda, och påmints om hur jädra gott det är.
  • Sett ett dubbelavsnitt av Grey's Anatomy (avsnitt 1 och 2 av säsong 8, närmare bestämt).
  • Nästan fått liggsår efter att ha tillbringat i stort sett hela dagen i soffan.



Intresseklubben antecknar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0