Grey's Anatomy



Så har jag nu sett klart åttonde säsongen av Grey's Anatomy. Jag förstår inte varför de alltid måste avsluta varje säsong med ett riktigt snyftaravsnitt. Eftersom jag är så jädra blödig blir det ju alltid så att jag sitter i soffan och gråter tills ögonen gör ont och jag ser ut som en skrynklig tant i ansiktet. Den här gången var inget undantag. Det enda positiva var att pojkvännen var på aw med kollegorna och slapp se mitt lilla sammanbrott.

Nu är jag dock lite sur över att det kommer dröja innan de börjar visa säsong nio. Det var så många lösa trådar som måste knytas ihop, och det där med att inte kunna se fortsättningen direkt retar mig. Men det är väl bara att bita ihop och hoppa vidare till nästa serie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0