Helvetisk kväll

 
Fy fan i helvete vilken hemsk kväll jag hade igår. Började må så förbaskat illa och jag var övertygad om att allt jag ätit under dagen skulle komma upp. Inte helt angenämnt med tanke på att spy är det absolut värsta jag vet. Så jag kämpade emot för glatta livet. Låg under täcket och grät och tyckte synd om mig själv tills jag till slut somnade. Alex fick ta hand om den halvfärdiga västerbottenpajen och sedan roa sig bäst han ville.
 
I dag mår jag mycket bättre, även om kroppen fortfarande inte känns helt hundra. Men jag är åtminstone inte illamående, och det är det viktigaste. Nu ska jag börja fixa mig i ordning inför dagens midsommarfirande.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0