Lägesrapport just nu

 
Det känns som fredag fast det är torsdag. Fredagsfeelingen är med andra ord fejk, och jag måste försöka få in i huvudet att jag inte alls slutar om en timme utan om två och en halv timme. Men det är inget att deppa över, även om dagen känns evinnerligt lång och arbetsuppgifterna hopar sig som små elaka troll på mitt skrivbord och gör allt för att tiden ska bli så tråkig och gå så långsamt som det bara är möjligt.
 
Men så fort arbetsdagen är över ska jag gasa in till stan och möta upp pojkvännen för en trevlig middag på tu man hand. Jag ser verkligen fram emot lite god mat efter att ha ätit grillad kyckling till lunch. Don't get me wrong, jag älskar grillad kyckling, men den här gången hade jag ingenting till. Och det blev vansinnigt tråkigt.
 
I övrigt kommer torsdagskvällen att bestå i mathandling och en jädra massa förberedelser inför morgondagens midsommarfirande. Jag blir lite trött bara jag tänker på det, men det blir nog bra till slut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0