Måndag morgon i fyra punkter



Måndag.

  • Det första Alex sa till mig i morse var att han haft en fin dröm om mig och att jag är världens bästa flickvän. Då kände jag mig lite extra älskad, och det var med lätta steg jag gick till jobbet.
  • Väl på jobbet upptäckte jag att jag glömt halva frukosten hemma. Den delen som faktiskt mättar mest, havrekli.
  • Känner mig inte särskilt trött i dag, men för att vara på den säkra sidan grundar jag med en köpekaffe. Det är trots allt måndag och den där förbaskade tröttheten kan slå till när man minst anar det.
  • Känner mig även lite stolt över att jag på egen hand lyckades lösa ett mindre datorproblem (som i mina ögon vid första anblicken var enormt stort).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0