Mitt i veckan



Varsågoda, här bjuckar jag på mig själv i profil! Det händer inte ofta.

Men nu är det ju inte min profil jag tänkte prata om. Nej, jag tänkte mest meddela att jag varit i gasen sedan klockan halv sju i morse. Det händer inte ofta att jag åker hemifrån vid den tiden, men i dag var det absolut nödvändigt då jag hade en del ärenden att uträtta innan jobbet. Mer om det får ni veta en annan gång. Men trots att jag svepte i mig en gigantisk köpekaffe (med på tok för lite mjölk i) börjar jag nu gäspa och längta efter min varma säng. Jag förstår inte, har kaffets magiska kraft börjat överge mig? Måste jag öka dosen för att det ska ge en bättre effekt?


Kommentarer
Postat av: HANNAH

Så jävla gött ja :D roligt att du hittat in till min blogg :)

2012-06-13 @ 13:52:55
URL: http://www.hannahborg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0