På tallriken

 
Dagens middag: Ugnsbakad lax med sallad och fetaost. Och i mitt fall en jädra massa balsamvinäger.
 
Oj, vad nyttiga de var i dag då, tänker ni säkert nu. Är det för att kompensera gårdagens midsommarmat och alkoholintag, månne? Eller är det bara så att det är nu det är dags att börja leva lite nyttigt igen?
 
........?
 
 
 
Ha! Tänker ni så, så tänker ni fel. Detta är vad som fanns hemma, och alltså ett sätt att inte dra på sig högre matkostnader genom att springa iväg till affären och handla ny dyr mat när vi redan har bra grejer i kyl och frys. Vi har dessutom redan tryckt i oss varsin flottig pizza i dag. En pizza som jag sett fram emot hela veckan, och jag tryckte i mig hela calzonen tills jag fick ont i magen. För i helskotta heller att jag tänker lämna något när jag äntligen får äta denna gudagåva till maträtt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sari

Mums, älskar både lax och fetaost! =)

2012-06-28 @ 08:39:16
URL: http://rodeogirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0