Torsdag som känns som måndag



Det där med att vara ledig mitt i veckan finns det väl både för- och nackdelar med. Det var till exempel INTE kul att behöva släpa sig upp till jobbet imorse, men vetskapen att det bara är två dagar innan det är helg på riktigt gör det mer ok.

I helgen väntar förresten massa roligheter. Låt mig punkta upp dessa (eftersom jag älskar listor):

  • På fredag ska jag på biodejt med pojkvännen. Vi ska se Prometheus.
  • På lördag ska jag till stallet på förmiddagen.
  • På lördag kväll är det fest hos Karin och Wille.
  • På söndag ska jag och Alex åka och elta möbler och andra inredningsprylar till lägenheten.
  • Innan veckan är slut ska jag och Alex ha fixat flygbiljetter till Australien.

Det finns eventuellt en liten risk att jag inte alls känner mig så utvilad som man skulle kunna önska på måndag. Men det är ett senare problem. Även om jag egentligen har samma problem just nu. Är så trött, och då har jag ändå sovit sju timmar i natt. Ibland undrar jag om det är något fel på mig eftersom jag alltid är så trött.

Nu: Hälla i mig en kopp rykande varmt te och hoppas att det gör susen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0