Fröken Negativ



Varför jag inte gick och la mig direkt efter den bedrövliga fotbollsmatchen igår är för mig en gåta. I dag är jag så trött att det kommer bli en riktig utmaning att försöka hålla ögonen öppna. Efter gårdagens lilla incident skippar jag dessutom kaffet, och någon ersättare till det har jag inte. Bara en vilja av... nja, jag vet inte om den där viljan är så stark som man kan önska.

Börjar längta till semestern. Jobbar bara sex veckor till. Det hade lika gärna kunnat vara ett år, för så långt bort känns den så eftertraktade ledigheten. Hade det varit lite varmt och soligt ute hade dagarna inte känts så långa, men det verkar som att vi får nöja oss med de regndroppar och gråa moln som tagit över. Svensk sommar. Inte konstigt att man längtar efter solsemestrar i andra länder, där det i stort sett är solgaranti och molnfritt.

Negativiteten flödar här inne. Grattis. Kanske ska sätta på lite musik och försöka dansa bort eländet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0