Who's gonna save the world tonight?

 
Ibland lönar det sig att hänga på låset, och i dag hade jag även ofantligt mycket tur när jag lyckades knipa två biljetter till Swedish House Mafias spelning i Stockholm i november. På 42 ynka minuter såldes alla 35 000 biljetter, och det kan tyckas lite märkligt men jag vet flera som gick tomhänta.
 
Det kan eventuellt te sig lite märkligt att jag ska gå på den här spelningen överhuvudtaget. Men vad fasen. Jag har ju fem månader på mig att lyssna in mig lite mer på Swedish House Mafia, och har jag tur börjar jag gilla även de instrumentala låtarna och inte bara de där det är någon som sjunger...
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

åh, nice! jag ska också gå på deras spelning, fast den 23 :)

2012-06-27 @ 14:07:25
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0