1 Mars 2012



Så var februari slut och mars här. Den första officiella vårmånaden, och den börjar med en regntung himmel här i Hufvudstaden. Jäkla tur att jag lämnade mitt paraply hemma på hallgolvet.

I dag är jag mest avundsjuk på Alex. Han har tagit semester, både i dag och i morgon, och ligger väl fortfarande och sover i den varma sängen. Hans uppgift för dagen är att åka och hämta nyckeln till nya lägenheten. Om jag inte hade varit för snål med mina få semesterdagar hade jag mer än gärna joinat honom, men nu får jag se lägenheten först i kväll. Och det är väl inte så himla dåligt heller, i och för sig.

Åh, jag har så himla många tankar som snurrar runt i huvudet just nu. Det blir så svårt att försöka fokusera och producera något vettigt när det är så, och det är inte bra när man har mycket på jobbet. Då går det inte att tankarna flaxar iväg till Mios möbelkatalog eller vilka butiker som ska besökas i New York. Så dumt. Jag kanske borde ha tagit semester i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0