Är det vår på riktigt nu?



Vårvädret har äntligen kommit till Hufvudstaden! Solen skiner på en blå himmel och det riktigt varmt ute. På tok för varmt för min vinterjacka, visade det sig när jag var ute på en lunchpromenad. Nu är ju inte min vinterjacka av den allra tjockaste sorten, men det innebär visst inte att den går att använda i soligt vårväder heller. Blev alldeles varm och äcklig, så i kväll är det jag som plockar fram alla vårjackor jag har och ser om det finns någon lämplig att använda. Lika bra att plocka fram solglajjerna när jag ändå är i farten. Lovely.


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

JAAA nu är det vår. :-D



Och naaaj vad hemskt. Vad fan svarar man liksom? Oh yeah my baby. Hm. Mysko situation iaf. :)

2012-03-12 @ 16:06:42
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0