Bästa vårblomman



Alex överraskade mig med blommro när jag kom hem i dag. Utan att jag gjort något för att förtjäna det (bortsett från att jag har stått för matlagning och diskning den senaste tiden). Och jag älskar ju tulpaner, så det var mycket uppskattat! Han kan han, min Alex.

Träffade för övrigt våra grannar för första gången i dag. Ett ungt par i vår ålder. Stod och pratade med dem i säkert tio minuter, och tvingade mig in i deras lägenhet för att få se hur de hade löst möbleringen i vardagsrummet (vi har ju lite problem med hur vi ska möblera för att få plats med tv:n). Så nu är det väl vi som blir utpekade som de knäppa grannarna här i huset. Bra jobbat, Helena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0