Boule

I fredags var det ju den stora flyttdagen på jobbet, och efter allt bärande och släpande åkte vi till Boulebar i Vasastan. Där åt vi lunch och spelade boule i några timmar. Jag har aldrig spelat boule på riktigt, och trodde inte att det skulle vara något för mig, men det var faktiskt riktigt roligt! Som förväntat var jag vansinnigt dålig, men det gjorde inte så mycket att mitt lag kom sist i den lilla turneringen. Jag kan lätt tänka mig att ge mig på det igen, men då måste jag nog smygöva lite först så att jag har åtminstone lite kontroll över kloten.



En öl lyckades jag klämma i mig.



Full koncentration. Vilket klot är egentligen närmast?



Måttbandet var bra att ha när man var osäker.



De här tjejerna var fullständigt överlägsna och sopade banan med oss andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0