En måndag i mitten av mars



Så börjar en ny vecka igen. Jag förstår inte vad det är som gör att helgerna går så vansinnigt fort. I ena stunden är det fredag eftermiddag och man är på väg hem från jobbet, och i andra ringer klockan okristligt tidigt och det är dags att släpa sig upp ur sängen för att bege sig till det där jobbet som man lämnade alldeles nyss. All tid däremellan försvinner på något konstigt sätt innan man ens hinner uppleva att den finns där.

Men jag har haft en väldigt bra helg, så det vore väl dumt att klaga alltför mycket. Igår myste jag och Alex framför den återstående andra halvan av The Walking Deads första säsong. Jag har ju redan sett alla avsnitt som finns att tillstå, men för Alex var det nytt och han blev helt uppslukad och krävde att vi skulle se klart hela säsongen. Inte mig emot.

I dag är det för övrigt exakt två månader kvar tills vi åker till New York! Det känns helt overkligt att det är så nära, och varje gång jag tänker på det pirrar det utav bara helsike i kroppen min. Måste börja planera för vilka sevärdheter som måste hinnas med och skriva en liten lista på saker som jag gärna skulle vilja shoppa. För om jag får helt fritt spelrum på shoppingplanen finns det en risk att jag spenderar hela reskassan på bara Converse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0