Hammmmmburgare



När man har alla sina ägodelar nedpackade i flyttkartonger får man improvisera lite vad gäller matlagningen. Därför har jag ätit hamburgare tre dagar i rad. Vi har ett hamburgarhak hundra meter från vår port som vi besökte igår och jag har fortfarande inte bestämt mig för om det var en bra eller dålig idé. Det var vansinnigt gott, men man fick så mycket pommes frites att det skulle ha närt ett mindre land i en hel månad. Jag lyckades kanske trycka i mig en femtedel av all pommes frites innnan det tog tvärstopp och jag fick ont i magen.

Äh, vad snackar jag om. Det är väl klart som sjuttsingen att det var en bra idé att käka där! Nu ser jag nsätan fram emot att få vara bakis och gå och äta där dagen efter. Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0