Inget kalas utan kras. Fast nu var det ju inget kalas.



Alex lyckades ha sönder min gamla kökslampa när vi flyttade i helgen. Han har tidigare uttryckt sitt missnöje över den, och jag misstänker nu att det inte alls var en olyckshändelse utan att han i ett obevakat ögonblick när ingen såg hade sönder den med vilje. Så att vi absolut inte kan sätta upp den i vårt nya hem, även om det bara skulle vara tillfälligt.

Nu undrar jag ju då följdaktligen vad som står näst på tur att gå sönder. De där ölglasen som Alex tycker ser ut mer som vaser? Kandelabern som jag älskar, men som han avskyr? Glasen från Ulrika Hydman- Vallien, som tydligen även de ser ut som tjocka vaser? Jag funderar på att starta upp en bettingpool så att folk kan satsa pengar på't. Kanske kan jag tjäna mig en liten hacka.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Haha! Han var ju bäst, synd att han inte gick vidare!

2012-03-05 @ 20:40:39
URL: http://doitlikethat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0