Mellomys

Igår kom som sagt Marielle och David över på middag och Melodifestivalmys. Egentligen var det bara jag och Marielle som var intresserade av Melodifestivalen, men David var den enda som faktiskt röstade. Eller ja, han röstade två gånger på Dead by April och en gång på Danny bara för att Marielle tvingade honom.

Men jag tror att jag börjar bli gammal. Var både trött och kände att det räckte med att ha druckit en öl och två cider när klockan var halv tolv. Är det så det kommer att vara från och med nu?



Blommorna i bakgrunden fick vi i inflyttningspresent. Så fina!



Alex hade bestämt vad vi skulle äta...



David var jättenöjd över att få se Melodifestivalen.



Så drog det igång! Och jag måste än en gång hylla programledarna- de bästa på många år.



Även om Marielle hejade på Danny var hon rätt nöjd över att Loreen tog hem segern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0