Min garderob: Väskor

En period shoppade jag loss på väskor. Nu är ju inte jag längre en sån som byter väskor så ofta, så många av de där väskorna blev använda en kort tid och sedan förpassades de till en stor koffert där många av dem glömdes bort. Nu när vi flyttade flöt dessa antika reliker upp till ytan igen, och jag svämmades över av gamla minnen från tiden då de var nya och jag faktiskt använde dem. Kanske dags att byta ut den stora svarta skinnväskan från Åhléns som jag nu går och kånkar runt på mot någon av dessa?



Eller kanske inte. Jag tycker inte längre att det är så snyggt med manchesterväskor.



Det här var en favorit en gång i tiden.



Den här gillar jag, men den är så himla liten. Jag gillar stora väskor som jag kan trycka ner hälften av allt jag äger i.



Prickigt kan väl aldrig bli fel?



Den här köpte jag till ett bröllop. Fin, men den tappar så mycket glitter att det mest är jobbigt att bära runt på den.



Jag vågar inte ens räkna hur många väskor av den här modellen jag har.



Den här glittriga godbiten köpte jag på Mangos rea för hundra år sen, och den har ännu aldrig blivit använd.



Kuvertväskor är inte riktigt min grej, men den här är så vansinngit smidig i och med att den har ett handledsband. Och så är den härligt chockrosa- vilket jag älskar.



Min lilla guldiga vän från H&M har fått följa med på många partykvällar. Men nu är det längesen senast, och anledningen är helt enkelt att den är på tok för liten. Får ju knappt plats med plånboken i den.



Alex hatar den här väskan. Jag tycker att den är söt.



Den här köpte jag utomlands för några år sedan. Har knappt använt den, men det borde det kanske bli ändring på?



Mörklila, fransar OCH nitar?! En fullpoängare i mina ögon. I love it!



Den här köpte jag enbart för att den var alldeles fluffig. Men den är dock rätt välanvänd.



Det här kan vara det enda som jag någonsin handlade på Debenhams när det låg på Drottninggatan. Den får följa med ut på krogen ibland, för även om den är liten så rymmer den en hel del.



Den här är aldrig använd och jag förstår inte varför? Älskar den! Men den hade gärna fått vara lite större.


Kommentarer
Postat av: elfina

VA! är det dina väskor allihopa? bilderna bara keep going keep going=)

2012-03-16 @ 14:57:58
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0