Snart slut på veckan



Jag har lite svårt att ta in att det redan är torsdag, men det är kanske inte så konstigt med tanke på att jag var ledig i måndags. Men torsdag är det, och det är ett härligt vårväder ute! På tok för härligt för att sitta inomhus egentligen, men när man arbetar på kontor har man inte så mycket val. Jag får nöja mig med att kasta längtansfulla blickar genom fönstret så länge.

Men bortser man från det fina vädret är jag inte på särskilt bra humör i dag. Vaknade på helt fel sida och har inte riktigt repat mig än. Att jag har sjukt mycket att göra på jobbet hjälper inte heller. Om någon har något bra gladtips att dela med sig av skulle det uppskattas, men annars får jag nog gå runt och sura lite och hoppas på att det går över till i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0