Status



Tänkte ta mig ut på en lunchpromenad även i dag, men det räckte med att gå utanför porten för att inse att det var en dålig idé. Det blåser kalla vindar ute och det är inte alls så varmt som det ser ut att vara när man tittar ut genom fönstret. Inte någon höjdare när man har klänning på sig. Så jag gjorde det enda rätta och gick in igen.

Jag är för övrigt vansinnigt godissugen. Så fort jag inte tänker på allt elände som härjar just nu så tänker jag på sånt som jag inte får äta. Ballerinas nya kakor, Marabou Black, lakrits, belgisk choklad... Men jag sitter också och suktar efter en stor biff med klyftpotatis och bearnaisesås, spaghetti och köttfärssås, valfri pastarätt på Vapiano, frukt... Jag försöker vara hård mot mig själv, men det är inte lätt alla gånger. Börjar dock ruttna lite på det jag faktiskt får äta, och jag längtar så vansinnigt efter att äntligen få blanda in lite grönsaker i kosten. Måste. Hålla. Ut. Inte. Långt. Kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0